Pokud jste se rozhodli pro nákup Vaší vysněné nemovitosti, tak Vás naše realitní kancelář provede
• Pomůžeme Vám získat list vlastnictví (tj. TAPU). TAPU je oficiální dokument zajišťující Vaše vlastnictví nemovitosti. Počítejte s lhůtou na vyřízení TAPU 6 – 8 týdnů.
• Rozhodnete-li se nemovitost koupit, pomůžeme Vám otevřít bankovní účet v místní bance.
• Jako kupující udělujete realitní kanceláři plnou moc, jež firmu opravňuje k vyřizování všech následných formalit spojených s koupí a převodem nemovitosti namísto Vás. Jedná se o naprosto běžný a velice praktický postup urychlující vyřízení všech formalit za Vás.
Jedná se o tyto formality:
• Vyřízení všech formalit k získání listu vlastnictví - TAPU na Vaše jméno od Katastrálního úřadu.
• Registraci Vaší nemovitosti na Obci (ISKAN).
• Platbu daně.
• Registraci vodoměru a elektroměru.
• Pojištění Vaší nové nemovitosti.
• Zastoupení Vás při schůzích vlastníků nemovitostí (je-li společenství vlastníků založeno).
Vlastník nemovitosti a kupující podepíší kupní smlouvu (většinou v anglickém jazyce).
Tento dokument obsahuje detailní podmínky platby. U tohoto procesu musí být přítomen tlumočník.
Náklady na vyřízení TAPU a formalit s tím spojené se pohybují cca 1500 Eur.
Náklady se mohou v čase měnit, informujte se prosím o aktuálních nákladech.